Sunday, December 5, 2010

Soundstage 10.

Masuk FREE! tu yang aku tak fikir panjang nak pegi. HAHA!
yelah paling jahat pun duit minyak je kene keluar kan.
ape lah sangat setakat motor ego ber-cc kan 115,
isi 3 hengget pun dah lepas pegi dan balik.
bukannye jauh sangat pun dari umah aku. :P

Memang ramai lah kan yang datang, benda final,
tambahan lak masuk free. sape tak pegi tu memang rugi lah.
memang best lah, seperti biasa band pilihan untuk kali ni
Massacre Conspiracy. hah! kencang habis headbang aku. sampaikan pagar pun nak terbalik dibuatnya. HAHA! tapi aku sakit hati betul dgn budak2 yg mosh. nak mosh, dok lahh tengah2.
ni yang langgar2 aku pasal apa, kan dah tak pasal2 dapat penangan kaki.

tapi sampai sekarang aku tertanya-tanya. lagu apa yang Ballad For Layla main last sekali?
memang layan gila kot. kepada sesapa yang tahu,
sila-sila lah comment aku ya. jangan malu2. HAHA :D

btw, aku nak cakap tahniah
kepada band Melodisaster sebab menang
soundstage tahun ni.
korang memang terbaik lah,
itu sebab korang menang.
kepada band-band yang lain tu,
jangan lah patah semangat.
teruskan usaha korang.
mana lah tahu, esok-esok hari korang pulak kan :)

ni lah suasananya.
semua buat muka pongeh time sound check.


nampak yg ber-cap tu? itulah aku,
HAHA!
*

No comments:

Post a Comment