Sunday, January 16, 2011

The Four Horsemen. and PERAK!

gig ni mmg aku dah target dari awal lagi nak pergi.
tapi malangnya tak dapat pergi gak.
agak sedih jugak lah. sebab carnifex dgn wormrot perform kan.
ergghhh! tapi takpelah. nak buat mcm mana, dah takde rezeki.
harap2 lain tahun dorang datang lagi. :)

seminggu sebelum gig ni berlangsung, aku follow mmbr aku ni.
akem namanya. temankan dia balik umah. kat Perak, takde la jauh sangat dari KL. sekitar 2jam setengah ke 3jam mcm tu la kot.
aku igtkan jauh le Perak tuh. kalau aku tahu, baik naik moto jeh.
takde lah buang duit sampai 20 lebih. isi minyak baru sepuluh hengget. bazir bazir -_________-"
sampai je sana, pekena bihun sup kat kedai cina dulu. tapi melayu yg buat. perghhh!!! meleleh bhai. aku rasa, kat KL takde yg sedap mcm ni. huhuhu. dah lepas makan, mmbr dia tolong antarkan balik.

seminggu jugak lah aku kat sana! HAHA saje jalan2 kat kampung dia.
dok KL dah bosan kan. taktau nak jalan mana dah.
rumah dia bungalow 2 tingkat. besar jugak lahh.
biasa lah, bapak Dato. kan. kereta jgn cakap lah, bape bijik pun taktau.
tak kisah lahh aku bawak jeh. :P yg paling aku suka bawak, van vannette dia. mg oldskool lah. HAHA, kalau dapat bawak KL ni, mmg hari2 aku lenjan. tapi tu lah, masalahnye si akem ni takde lesen lagi. kalau tak, aku gerenti parents dia mesti bagi punye.

kitorang tak pergi jauh pun, pusing2 pekan je. yg buat aku tergelak lah.
time ni blum masuk pekan lagi. jalan kampung, bole pulak aku nampak warung Pak Menawer! HAHA! larr kat sini ke dorang shooting filem Zombi kampung Pisang tuhh. HAHA teringat aku dialog awie"ehh? siti nurhaliza" HAHA lawok beno ler mat. :D haihh..
pastu dah masuk pekan, jalan2 lah. akem bawak g umah member dia. angkut la naik van sekali.
pusing2 kacau awek ape semua. yg lagi satu lawok, si akem ni drive dihimpitnya awek bwk moto.
awek tu pun jerit lah. kitorang dalam van dah terkekek-kekek gelak. HAHA, tapi naseb baik ler awek tu dapat elak. kalau tak, mg dah langgar tiang lampu jalan tuhh. ishh3.. akem akem. sembang-sembang pun pandang ler cermin sisi. :P

dipendekkan cerita, hari2 lahh kitorang berjalan. lepak kedai makan,tgk bola, overnite men PS, pergi CC, lepak bundle, carik hantu. mcm2 lahh aktiviti kitorang.
tapi ape2 pun, mak kau masak mmg sedap! patutlah bapak kau tanak carik lain.
HAHA gurau* :P semua perot beso-beso je dalam umah tu, mana tak nye. makanan sentiasa ada. aku rasa kalau aku sebulan je kat sana. confirm badan dapat naik. HAHA tapi tak bole lah. segan dok uma orang lama-lama kan. :)

kitorang mmg dah plan nak balik KL hari khamis. sbb esoknya kan nak kene gerak JB. usha gig wormrot ngn carnifex tuh. tapi bole pulak tok si akem ni sakit. masok wad. aku dalam hati mmg dah agak dah, confirm2 terlepas gig tuhh. haih takpelah.
2 malam kitorang kat sana temankan tok dia. naseb lahh berbekalkan mp3 dgn laptop. ada jugak lahh benda yg boleh menghilangkan rasa bosan. kan? :) kalau tak, nak buat apa je kat hospital tuh. HAHA

esoknya kitorang pun gerak balik KL.
hmm, tu lahh sebab2nya kenapa aku tak g gig tu. tapi takpelah, sekurang2nya dapat timbulkan byk kenangan kan :)

No comments:

Post a Comment