Sunday, January 23, 2011

MYMC 11.

MYMC Rockband Showcase 2011

Proclaim My Victory antara band yang paling mantap lah aku rasa.
bukan kerana aku kenal dorang ke ape, tapi dorang perform dah mmg best.
aku rasa bila dgr record dgn live. live lagi best! terkeluar-keluar kahak si Usop.
HAHA!

The Eyes Of Skadi!!
si Sophie ni punye squealll.... perghh! mmg mabeles!
aku elok2 dok kat luar, terus lari masuk dalam. HAHA

Predicate Not Defined
Kak Hilda (Joyah), Rabak kan lagi suara tuh.
biar keluar setan-setan tu semua. HAHA

Ballad For Layla
Onejet! kangkang lagi luas-luas. aku tau kau suka :P
tp kalau korang perhatikan mamat yg pakai cap ni. depan dia tu..
AKU! HAHA aku igtkan gambar aku takde. rupenye ade jugak yg terselit. :P

and last skali band Naratu main.
mmg PUKIMAK lah kau BANGSAT! HAHA
dorang ada bawak lagu baru. tapi aku tak ingatlah lagu apa.
layan :)

No comments:

Post a Comment