Sunday, March 6, 2011

Stray Noise Attack.

Stray Noise Attack!

masa tgk flyer gig nihh. timbul lah rasa nak pegi.
sebab aku tgk ada PMV, DEG, Maddthelin, BFL, suma main. best2 lar.
last2 bila sampai je kat One Cafe, lepak ngn mmbr aku suma.
dapat tau lak yg PMV, BFL tak dapat datang. dalam hati cakap *siot btol."

tapi tak silap aku, ada lagi kot band yg tak dapat datang. hmm.
bila pikir-pikir balik mcm malas plak nak masuk.

yela, byk band yg tak main kan. tapi mmbr aku sorg ni plak pujuk aku suruh masuk jugak.
siap payung lagi 20hengget tiket. HAHA, aku pun tanpa pikir panjang, ahh jalan suda. :D
rezeki jangan ditolak,
kalau org dah bagi tu, bedal jela kan. HAHA

masuk2 je dalam. aku dah agak dah, mesti sikit orang punya.
sbb MC16 dgn The Padangs takde, so budak-budak sume tak datang lah.
HAHA, suka-suka aku je :P tapi mmg btol pun ape aku cakap.
kalau korang tak caye en, bila ada flyer yg MC16 dgn The Padangs main
korang tgk, ramai tak ramai budak-budak yg datang. HAHA

dipendekkan cite, sbb aku penat nih. baru je sampai umah.
so, malas nak cite panjang2. HAHA
cuma satu je perkataan aku nak cakap.



BOSAN! BOSAN! BOSAN! BOSAN!



Oke, tu jelah. aku nak tido nihh.
jap lagi ada kelas kul 11, taktau la bangun tak bangun.
rasa mcm malas nak pergi pun ada. hmm.



*selamat malam ;)

No comments:

Post a Comment